Direktlänk till inlägg 21 december 2020

21/12

Av Jasmine Bladh - 21 december 2020 18:05

Dagen har varit lugn å fin, jasmine mår bra , hon ligger stabilt på alla prover, har blivit av med infarter som givits medicin i och som dom tar prover ur , så nu har hon bara sonden och cpapen vilket är skönt , läkaren kollade hennes fontanell så den inte tagit skada utav masken som hon har och det har den inte ? hon väger nu 762 istället för 732 som igår vilket är 30grams ökning ?? hon äter nu 10ml mat varannan timme , hon bajsar för fullt som hon ska så magen fungerar som den ska, hon är nu I vecka 30+4 , nu inväntar vi ultraljud på hjärnan som ska göras denna vecka, i morgon kommer barnen hit som jag längtat! Och jasmine får tyvärr inte träffa dom men dom är ju här iallafall ? proverna har minskat hon får nu medicin 4 ggr istället för 7 tror jag de var ? minnet är väl inte de bästa . Jag har henne I min famn just nu en timme till ungefär sen ska hon tillbaka till kuvösen ? jasmine fick även lite extra blod igår som gårdagens sköterskor glömt medela oss ! Så de blev lite sura miner ang den missen men de är inget allvarligt utan bara en påfyllning :) jag skriver mer ikväll eller i morgon :-)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

6/1

Av Jasmine Bladh - 6 januari 2021 21:20


Nytt år nya möjligheter. Julen och nyår var helt fantastiskt Andreas och Paulina var här , vi myste lekte ,grilla,åkte pulka och hade det bara underbart , jag har inte uppdaterat på ett tag för det finns inget att uppdatera om ! Jasminris har gåt...

Av Jasmine Bladh - 25 december 2020 18:34


Ja julafton har varit , lite annorlunda ingen julkänsla knappt nå snö, vi hade sagt endast nå få paket per barn , men de blev för mycket i vanlig ordning ? kommer behöva en till resväska eller 2 för alla paket ? men men lyckliga barn lyckliga föräldr...

Av Jasmine Bladh - 20 december 2020 16:26

Idag har det bara varit lugnt , det händer inte så mycket om dagarna just nu då hon är så stabil, hon får sina mediciner klockan 8,10,16,19,20,22,04 så de är rätt mycket medicin hon får ändå, hon mår bra väger nu 732 så hon har bara gått upp 2gram...

Av Jasmine Bladh - 18 december 2020 18:37


Idag har dagen varit lugn faktiskt, vanligtvis kliver vi upp vid 8 och vid 09:30 går vi till jasmine för att byta blöja kolla temp och få upp henne i famnen tills hon ska äta klockan 10:00 , sedan sitter/ligger hon I min famn tills 12:30 ungefär så ...

Av Jasmine Bladh - 17 december 2020 16:50


Jasmine satt i min famn mellan 10-11:30 sen ville hon inte mer , de resultera i en elak liten tjej som kissa ner mamma ? dagen har gått bra jasmin har ju haft problem med magen men nu verkar den vara på gång igen vilket är otroligt skönt! Hon syres...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
December 2020 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards