Alla inlägg den 6 januari 2021

6/1

Av Jasmine Bladh - 6 januari 2021 21:20

Nytt år nya möjligheter. Julen och nyår var helt fantastiskt Andreas och Paulina var här , vi myste lekte ,grilla,åkte pulka och hade det bara underbart , jag har inte uppdaterat på ett tag för det finns inget att uppdatera om ! Jasminris har gått från 645 till över 1000! Woho ! Hon är stabil i sina värden , bajsar av egen förmåga nu , vi går egentligen bara å väntar dagarna in å ut på besked när vi får komma till Sundsvall men allt handlar om plats och transport , och så klart att hon ska vara stabil för transport :) Det blir ju sjukhus fram till mars ungefär men är man i Sundsvall kan ja vara hemma lite då å då och vi kan bytas av att vara på sjukhus å hemma ! Vilket ja känner att jag verkligen behöver ,mitt psyke är verkligen inte okej längre, jag känner mig slö hela tiden , hjärnan hänger inte med riktigt och man känner sig instängd i en bubbla även fast kicken är här så ah .. nä huvudsaken jasmine mår bra det är ju det vi strävar efter ! Att få komma hem å må gott å vara en familj ?

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2021
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards